Departamentul de Marketing, Imagine, Comunicare şi Fundraising (D-MICF)
Departamentul de Marketing, Imagine, Comunicare şi Fundraising (D-MICF) funcţionează în cadrul Asociaţiei CCSISEO pe baza prevederilor din statut şi din regulamentul de ordine interioară.
Acţiunile D-MICF au în vedere următoarele componente:
- creearea de materiale şi campanii de promovare - afişe, mape, pliante, obiecte personalizate, siglă, roll up, site (inclusiv administrare şi reactualizare informaţii) - , creare şi trimitere de invitaţii pentru diverse evenimente;
- crearea şi dezvoltarea relaţiilor de comunicare cu reprezentanţii mass media;
- menţinerea relaţiilor eficiente cu instituţiile şi cu toate asociaţiile de profil;
- atribuţii de comunicare şi PR ( ştiri, newsletters, etc);
- participarea la întâlniri de networking pentru promovarea serviciilor oferite de către asociaţie;
- stabilirea de noi ţinte pentru asociaţie, pentru membri săi;
- atragerea de parteneriate şi sponsorizări în vederea susţinerii materiale a activităţilor desfăşurate de către asociaţie;
- negocierea de contracte de sponsorizare cu companii, stabilirea de contacte şi parteneriate durabile cu acestea;
- oferirea în mod constat de feedback atât la sponsori, cât şi la ceilalţi parteneri;
- gestionarea comunităţii de donatori, elaborarea şi aplicarea strategiei de loializare.