Activitatea de Comunicare şi publicitate din cadrul Proiectului „IQR Tradiţional” a avut loc pe toată perioada de desfăşurare a proiectului şi a cuprins:
Partea de lansare de proiect s-a realizat în mai multe etape:
În cadrul subactivităţii a 2-a s-au elaborat materiale publicitare şi tipărituri în limba română şi engleză – afiş, broşuri, pliante, semne de carte, măşti, poezii, etc, care au fost (a se vedea meniul Promovare rezultate proiect) şi vor fi prezentate şi distribuite în cadrul acţiunilor de prezentare şi promovare a activităţilor proiectului, dar şi în cadrul activităţilor viitoare ale asociaţiei pentru diseminarea rezultatelor proiectului. Broşura în limba română şi engleză cuprinde un cuvânt înainte, precum şi toată partea de minimuzeu cu cele 100 de obiecte identificate – imagini, descriere, coduri QR!
Afiş – AICI
Semn de carte – AICI
Mască – AICI
Pliant - AICI
Cristian Şandro_Poezii - AICI
Broşura bilingva – RO/EN – AICI
Subactivitatea a 3-a a cuprins un Workshop de finalizare proiect care, din motiv de pandemie, s-a desfăşurat on-line, pe platforma ZOOM, cu membri şi simpatizanţi ai Proiectului „IQR Tradiţional”, în care s-au diseminat rezultatele proiectului; au fost prezentate activităţile care au stat la baza sprijinirii, conservării şi promovării valorilor culturale ale portului popular şi a altor valori, tradiţii identificate în judeţul Bihor atât pentru tineri, care în mod obișnuit nu au posibilitatea de a participa la astfel de inițiative, cât şi pentru vizitatori şi turişti, actori ai comunităţii locale şi alte persoane interesate.
La finalul proiectului s-a transmis un comunicat la presa locală şi s-au făcut postări pe pagina de Facebook a Asociaţiei CCSISEO, precum şi pe paginile personale de Facebook ale membrilor Proiectului „IQR Tradiţional”.
Comunicat de presă - AICI